Til hovedinnhold
Norli Bokhandel

Endring av praksis i klasserommet - en artikkelsamling om utviklingsarbeid, samarbeid, erfaring og forskning

2014, Pocket, Norsk Bokmål

299,-

Utsolgt på nettlager
  • Ikke tilgjengelig for hent i butikk
Denne artikkelsamlingen er skrevet av lærere, skoleledere og forskere. Forfatterne beskriver hvordan en kan få til endring av praksis og ønsker å inspirere leserne til utviklingsarbeid i klasserom og skole. Boka viser eksempler på hvordan en forsker arbeider som ekspert og modell for lærerne hvilke positive og negative følelser som kommer til utrykk i et utviklingsarbeid hvordan skoleledere har lagt til rette for lærernes kompetanseutvikling hvordan skriverammer og IKT brukes i engelskundervisningen hvordan synlig og usynlig pedagogikk kan brukes i veiledning og undervisning hvordan ansvar for egen læring og vekt på indre motivasjon kan føre til manglende innsats blant elever Bokas redaktører er Rita Riksaasen, førsteamanuensis i pedagogikk ved NTNU, og Inger Langseth, førstelektor ved NTNU. Bidragsytere er førstelektor Gunnar Engvik ved NTNU, rektorene Astrid Witsø og Randi Nordgård Hermstad, og lærerne Tom Rune Breivik, Mari Fiskum, Åshild Elevebakken og Inger Dolmset Moan.

Produktegenskaper

  • Bidragsyter

    Langseth, Inger (red) ; Riksaasen, Rita (red)
  • Forlag/Utgiver

    Vigmostad & Bjørke AS
  • Format

    Pocket
  • Språk

    Norsk Bokmål
  • Utgivelsesår

    2014
  • Antall sider

    149
  • Serienavn

    NTNU skole- og utdanningsforskning
  • Serienummer

    5
  • Emnekategori

    Undervisingsferdigheter og -metoder, Undervisningsmetodikk og utdanningspolitikk
  • Kom i salg

    26. feb. 2014
  • Nivå

    Voksen
  • Varenummer

    9788232103027

Kundeanmeldelser

Frakt og levering