Til hovedinnhold
Norli Bokhandel

Dialogic Inquiry - Towards a Socio-cultural Practice and Theory of Education

1999, Pocket, Engelsk

589,-

På fjernlager - sendes normalt innen 7 til 14 virkedager
  • Gratis frakt på ordre fra 299,-
  • Bytt i 200 butikker
  • Ikke tilgjengelig for hent i butikk
Vygotsky's unique vision of education, from a social constructivist point of view is presented here, with illustrative examples from classroom studies between teacher and child. This unique volume will be of tremendous benefit to the field of education, as well as sociolinguistics, psychology and researchers.

Produktegenskaper

  • Forfatter

  • Bidragsyter

    Wells, Gordon (University of Toronto)
  • Forlag/Utgiver

    SD Books
  • Format

    Pocket
  • Språk

    Engelsk
  • Utgivelsesår

    1999
  • Antall sider

    392
  • Serienavn

    Learning in Doing: Social, Cognitive and Computati
  • Varenummer

    9780521637251

Kundeanmeldelser

Frakt og levering