Til hovedinnhold
Norli Bokhandel

The Cost of Doing Politics - How Partisanship and Public Opinion Shape Corporate Influence

2024, Pocket, Engelsk

369,-

På fjernlager - sendes normalt innen 7 til 14 virkedager
  • Gratis frakt på ordre fra 299,-
  • Bytt i 200 butikker
  • Ikke tilgjengelig for hent i butikk
Using quantitative and qualitative evidence, Sumner shows that consumer boycotts can work to dissuade companies from donating money to politicians, but may also encourage them to attempt influence by less-visible means. This book is written for scholars and students interested in corporate political influence.

Produktegenskaper

  • Forfatter

  • Bidragsyter

    Sumner, Jane L. (University of Minnesota)
  • Forlag/Utgiver

    SD Books
  • Format

    Pocket
  • Språk

    Engelsk
  • Utgivelsesår

    2024
  • Antall sider

    258
  • Serienavn

    Business and Public Policy
  • Varenummer

    9781009124584

Kundeanmeldelser

Frakt og levering