Til hovedinnhold
Norli Bokhandel

Å lykkes med media - en håndbok for deg som vil sette agenda

2018, Pocket, Norsk Bokmål
  • Sendes fra butikk – En eller flere av våre butikker har varen på lager og kan sende den til deg!
    Vipps-krav sendes fra butikk. Gratis frakt på ordre fra 299,-
  • På lagerhos 99 butikker

Hva skal til for å komme på i media? Og hva gjør du om en journalist plutselig ringer?
I denne boken får du råd og praktiske tips til hvordan du kan lykkes med mediearbeid.

Det er mye som kan gjøres for å få budskapet ditt på trykk eller for å bli invitert i tv-studio. Tidspunkt, avsender og innpakking er viktig. Gjør deg selv og din sak interessant og møt forberedt til intervjuet. Noen ganger er målet å hindre oppmerksomhet om en dårlig sak eller å dempe kraften i negativ omtale. Det finnes også gode råd for dette.

Forfatter Mina Gerhardsen har jobbet både som journalist og informasjonsrådgiver og har vært intervjuet utallige ganger. Hun viser gjennom eksempler, strategier og huskelister hvordan din sak kan bli kjent. Er du tillitsvalgt eller politisk engasjert, arbeider for en organisasjon eller innen media og kommunikasjon . så er dette boka for deg.

«Boka gjorde meg så letta og glad at eg gjerne tilrår henne for studentar, lærarar, organisasjonsfolk, tillitspersonar, festtalarar og andre.» Dag og Tid om Å lykkes med taler

Produktegenskaper

  • Forfatter

  • Bidragsyter

    Gerhardsen, Mina (for) ; Dokken, Siri (ill)
  • Forlag/Utgiver

    Agenda Res Publica media AS
  • Format

    Pocket
  • Språk

    Norsk Bokmål
  • Utgivelsesår

    2018
  • Antall sider

    186
  • Emnekategori

    Kommunikasjon og presentasjon i næringslivet, Medievitenskap
  • Kom i salg

    25. jan. 2019
  • Nivå

    Voksen
  • Varenummer

    9788282260817

Kundeanmeldelser

Frakt og levering