Til hovedinnhold
Norli Bokhandel

Journalistiske entreprenører - medienes krise - din mulighet

2015, E-bok, Norsk Bokmål
E-bok

E-bok. Ingen angrerett. Etter kjøp laster du ned e-boka til lesebrett eller app fra siden Mine e-bøker. Mobil/nettbrett: Last ned til appen du foretrekker, f.eks. iBooks (iPhone/iPad) eller Bluefire (Android).

Krisetid er også tid for nyskapning. Det er når mediehusenes forretningsmodell smuldrer, at journalistiske gründerprosjekter dukker opp. Hvem skaper den neste Huffington Post? Hvem dekker kommunalpolitikk når lokalavisen har nedbemannet for siste gang? I boka Journalistiske entreprenører er historier om noen vellykkede og noen mislykkede medieentreprenører, og en rekke inspirerende eksempler fra en bransje i voldsom utvikling. Forfatteren ser på utfordringen med å finne den riktige idéen, og hva som skal til for å starte noe som kan være levedyktig. - Det handler om mot og penger, sier en av bokas aktører. Denne e-boka tilsvarer p-bokas 1. utgave, 1. opplag, utgitt 2014.

Anmeldelser av Journalistiske entreprenører:

«Gründere som tapte og vant». Journalisten 28. november 2014.
«... essensen er og bliver dybt inspirerende for den, der gerne vil forstå mediernes krise, melde sig ud af dommedagskoret og se muligheder i stedet for mediekatastrofer og pludselig død.»
- Lotte Kirkeby Hansen, journalisten.dk 5. desember 2014

Produktegenskaper

  • Forfatter

  • Forlag/Utgiver

    Cappelen Damm akademisk
  • Format

    E-bok
  • Språk

    Norsk Bokmål
  • Utgivelsesår

    2015
  • Emnekategori

    Forlags- og bokbransje, Medievitenskap, presse og journalistikk
  • Kom i salg

    12. jan. 2015
  • Varenummer

    9788202480349

Kundeanmeldelser

Frakt og levering