Til hovedinnhold
Norli Bokhandel

Journalistiske entreprenører - medienes krise - din mulighet

2014, Pocket, Norsk Bokmål
  • Sendes fra butikk – En eller flere av våre butikker har varen på lager og kan sende den til deg!
    Vipps-krav sendes fra butikk. Gratis frakt på ordre fra 299,-
  • På lagerhos 99 butikker

Krisetid er også tid for nyskapning. Det er når mediehusenes forretningsmodell smuldrer, at journalistiske gründerprosjekter dukker opp. Hvem skaper den neste Huffington Post? Hvem dekker kommunalpolitikk når lokalavisen har nedbemannet for siste gang? I boka Journalistiske entreprenører er historier om noen vellykkede og noen mislykkede medieentreprenører, og en rekke inspirerende eksempler fra en bransje i voldsom utvikling.

Forfatteren ser på utfordringen med å finne den riktige idéen, og hva som skal til for å starte noe som kan være levedyktig. - Det handler om mot og penger, sier en av bokas aktører.

Anmeldelser av Journalistiske entreprenører:

«Gründere som tapte og vant». Journalisten 28. november 2014.
«... essensen er og bliver dybt inspirerende for den, der gerne vil forstå mediernes krise, melde sig ud af dommedagskoret og se muligheder i stedet for mediekatastrofer og pludselig død.»
- Lotte Kirkeby Hansen, journalisten.dk 5. desember 2014

Produktegenskaper

  • Forfatter

  • Bidragsyter

    Ruud, Geir Terje (for)
  • Forlag/Utgiver

    Cappelen Damm AS
  • Format

    Pocket
  • Språk

    Norsk Bokmål
  • Utgivelsesår

    2014
  • Antall sider

    255
  • Emnekategori

    Forlags- og bokbransje, Medievitenskap, presse og journalistikk
  • Kom i salg

    10. okt. 2014
  • Nivå

    Voksen
  • Varenummer

    9788202446284

Kundeanmeldelser

Frakt og levering