Til hovedinnhold
Norli Bokhandel

Kreativ under press

2009, Pocket, Norsk Bokmål

569,-

På nettlager - sendes innen 1-3 virkedager
  • Gratis frakt på ordre fra 299,-
  • Bytt i 200 butikker
  • Ikke tilgjengelig for hent i butikk

Når sekundene teller og du som journalist blir sittende fast i noe - hva gjør du da?


Denne boken bidrar til ny innsikt i journalisters evne til rask og smart problemløsning. Den er basert på reporteres egne opplevelser og erfaringer med å være kreative under press, og er lagt opp som en veiviser i journalistisk egenutvikling og karrierebygging.


Boken handler om mestring av tøft tidspress, om motivasjon, multitasking, samarbeid og om utvikling av evnen til å være i fleksibel flyt mellom ulike roller og situasjoner. Den handler også om den enkelte journalists behov for å bidra med det man til enhver tid er god til, og god for.


Kreativ under press bygger på teorien om skapende veksling, en sosial-psykologisk prosess som ligger bak nyskaping og utvikling av spennende stoff. Om du er student, journalist, redaksjonell leder eller underviser, kan teorien om skapende veksling inspirere deg til å videreutvikle dine kreative ferdigheter.

Produktegenskaper

  • Forfatter

  • Bidragsyter

    Gynnild, Astrid (for)
  • Forlag/Utgiver

    Cappelen Damm AS
  • Format

    Pocket
  • Språk

    Norsk Bokmål
  • Utgivelsesår

    2009
  • Antall sider

    200
  • Emnekategori

    Medievitenskap
  • Kom i salg

    23. okt. 2009
  • Nivå

    Voksen
  • Varenummer

    9788271473303

Kundeanmeldelser

Frakt og levering