Til hovedinnhold
Norli Bokhandel

Medie- og kommunikasjonsteori

2015, Pocket, Norsk Bokmål

349,-

På nettlager - sendes innen 1-2 virkedager
  • Gratis frakt på ordre fra 299,-
  • Bytt i 200 butikker
  • På lagerhos 99 butikker

På et engasjerende og godt språk gir boka en innføring i og oversikt over sentrale begreper, teorier og teoretikere innenfor medie- og kommunikasjonsteori. Den dekker et bredt område i grenselandet mellom humaniora og samfunnsvitenskap, angloamerikansk og kontinental tenkning.
Forfatteren tar utgangspunkt i framveksten av et «mediemettet» samfunn og viser hvordan forståelsen av kommunikasjon og av medier er tett forbundet.

Denne andre utgaven er gjennomrevidert og faglig oppdatert. Boka henvender seg til studenter på bachelor-nivå på universiteter og høyskoler. Den er også skrevet slik at alle med interesse for kommunikasjonen og medienes grunnleggende sider vil ha stort utbytte av den.

Produktegenskaper

  • Forfatter

  • Bidragsyter

    Ytreberg, Espen (for)
  • Forlag/Utgiver

    Aschehoug
  • Format

    Pocket
  • Språk

    Norsk Bokmål
  • Utgivelsesår

    2015
  • Antall sider

    155
  • Emnekategori

    Medievitenskap
  • Kom i salg

    25. mars 2015
  • Utgave nr.

    1
  • Nivå

    Voksen
  • Varenummer

    9788215023052

Kundeanmeldelser

Frakt og levering