Til hovedinnhold
Norli Bokhandel

Næringslivsjournalistikk - en innføring

2015, E-bok, Norsk Bokmål
E-bok

E-bok. Ingen angrerett. Etter kjøp laster du ned e-boka til lesebrett eller app fra siden Mine e-bøker. Mobil/nettbrett: Last ned til appen du foretrekker, f.eks. iBooks (iPhone/iPad) eller Bluefire (Android).

Dette er boken som knuser mytene om at næringslivsjournalistikk er vanskelig og kjedelig! Magne Otterdal viser hvordan den journalistiske metodikken er som skapt for å jobbe frem næringslivssaker, det gjelder bare å utnytte de mange tilgjengelige verktøyene og stille inn den journalistiske spisskompetansen på næringslivsfeltet. Virksomhet, penger, person og problemstilling er nøkkelfaktorer i enhver næringslivssak, og behandles i egne kapitler med eksempler og oppgaver fra «det virkelige liv». Forfatteren gjennomgår også Gasellekonseptet til Dagens Næringsliv, og viser hvordan det blant annet kan brukes til å lage lokalt næringslivsstoff. Næringslivsjournalistikk tar for seg både omfattende undersøkende researchmetoder og dagligdags jobbing med saker. Denne e-boken tilsvarer p-bokens 1. utgave, 1. opplag, utgitt 2012.

Produktegenskaper

  • Forfatter

  • Forlag/Utgiver

    Cappelen Damm akademisk
  • Format

    E-bok
  • Språk

    Norsk Bokmål
  • Utgivelsesår

    2015
  • Emnekategori

    Medievitenskap
  • Kom i salg

    7. juli 2015
  • Varenummer

    9788202458584

Kundeanmeldelser

Frakt og levering