Til hovedinnhold
Norli Bokhandel

PR og strategisk kommunikasjon - teorier og fagidentitet

2013, Pocket, Norsk Bokmål

409,-

På nettlager - sendes innen 1-2 virkedager
  • Gratis frakt på ordre fra 299,-
  • Bytt i 200 butikker
  • På lagerhos 99 butikker

Alle virksomheter må forholde seg til og kommunisere med omverdenen på en eller annen måte. Slik praksis kalles gjerne PR eller strategisk kommunikasjon. Denne boka gjør opp bo for kunnskapen vi har på dette feltet, da med særlig vekt på PR-forskningen.
Hvordan bør kommunikasjonsvirksomheten organiseres? Hva slags retoriske valg kan virksomheter foreta i for eksempel krisesituasjoner? Er PR og strategisk kommunikasjon med på å styrke offentligheten? Slik spørsmål er reist i litteraturen, og boka gir en innføring for dem som ikke kjenner praksisen og de akademiske teoriene. Hovedmålet er likevel å evaluere det teoretiske feltet og gi et innlegg i en debatt om faglig identitet og hvordan PR og strategisk kommunikasjon bør studeres.

Produktegenskaper

  • Forfatter

  • Bidragsyter

    Ihlen, Øyvind (for)
  • Forlag/Utgiver

    Aschehoug
  • Format

    Pocket
  • Språk

    Norsk Bokmål
  • Utgivelsesår

    2013
  • Antall sider

    181
  • Emnekategori

    Medievitenskap, PR
  • Kom i salg

    8. juli 2013
  • Utgave nr.

    2
  • Nivå

    Voksen
  • Varenummer

    9788215022284

Kundeanmeldelser

Frakt og levering