Til hovedinnhold
Norli Bokhandel

Sosiale medier

2015, Pocket, Norsk Bokmål
Utsolgt på nettlager
  • Ikke tilgjengelig for hent i butikk
Hva gjør vi med sosiale medier, og hva gjør de med oss? Blir du lykkelig eller ulykkelig? Hva gjør at noe «går viralt»? Hvorfor skryter folk av seg selv? Blir det mer demokrati? Sosiale medier er i dag en naturlig del av både hverdagsliv, arbeidsliv og samfunnsliv. Derfor blir det stadig viktigere å forstå sosiale medier. Er du lei av synsing om sosiale medier? Denne boka gir deg svar som er forankret i flere hundre forskningsartikler innen psykologi, sosiologi, markedsføring, medievitenskap, journalistikk, statsvitenskap og en rekke andre fagfelt. Den er derfor godt egnet både for studenter og fagfolk innen disse fagfeltene. Ida Jackson har skrevet forordet til boken. Ida Aalen er utdannet medieviter. Hun jobber med digital strategi og brukervennlighet i Netlife Research. Sosiale medier er en svært revidert og utvidet utgave av En kort bok om sosiale medier.

Produktegenskaper

  • Forfatter

  • Bidragsyter

    Aalen, Ida (for) ; Iversen, Magnus Hoem (for) ; Brochmann, Grete ()
  • Forlag/Utgiver

    Fagbokforlaget Akademisk
  • Format

    Pocket
  • Språk

    Norsk Bokmål
  • Utgivelsesår

    2015
  • Antall sider

    286
  • Emnekategori

    digitale medier og samfunn, Medievitenskap: Internett
  • Kom i salg

    18. aug. 2015
  • Nivå

    Voksen
  • Varenummer

    9788245018066

Kundeanmeldelser

Frakt og levering