Til hovedinnhold
Norli Bokhandel

Forbrukeren - helt, skurk eller offer

2000, Pocket, Norsk Bokmål

369,-

Utsolgt på nettlager
  • Ikke tilgjengelig for hent i butikk
Denne boken gir deg tre tankevekkende syn på forbrukeren og forbrukerteori. Et sosiologisk, hvor forbrukeren fremstår som et offer på jakt etter lyst, lykke og nytte. Et filosofisk, hvor forbrukeren er en postmoderne skurk i et fragmentert samfunn der mye flyter. Og til slutt et statsvitenskaplig, hvor forbrukeren er en meningssøkende aktør med holdninger og verdier, en politisk helt som orienterer seg mot det ekte i alt det falske. Boken passer for markedsførere, samfunnsvitere, reklamefolk, studenter og forbrukere. Har litteraturliste og stikkordregister.

Produktegenskaper

  • Forfatter

  • Bidragsyter

    Blindheim, Trond (for) ; Jensen, Thor Øivind (for) ; Nyeng, Frode (for)
  • Forlag/Utgiver

    Cappelen Damm AS
  • Format

    Pocket
  • Språk

    Norsk Bokmål
  • Utgivelsesår

    2000
  • Antall sider

    280
  • Emnekategori

    Sosiologi
  • Utgave nr.

    2
  • Nivå

    Voksen
  • Varenummer

    9788202198961

Kundeanmeldelser

Frakt og levering