Til hovedinnhold
Norli Bokhandel

Hvordan vinne valg - moderne politisk kommunikasjon

2015, Pocket, Norsk Bokmål
På nettlager - sendes innen 1-2 virkedager
  • Gratis frakt på ordre fra 299,-
  • Bytt i 200 butikker
  • På lagerhos 99 butikker

Hvordan vinne valg i et samfunn som er i stadig endring?

Det kreves mer for å vinne valg enn før. Å finne riktig budskap og utvikle en tydelig strategi er kjernen i moderne politisk kommunikasjon. Med sin lange erfaring fra det politiske liv gir Tarjei Skirbekk et unikt innblikk i hvordan politiske partier utarbeider sine strategier i arbeidet med å nå velgerne.


Politikerne må kunne engasjere og politikken må være relevant for velgerne. Hvis velgerne.kjenner seg..igjen i partienes beskrivelser av utfordringene i samfunnet, vil de lettere være enige i løsningene..som presenteres.

Moderne politisk kommunikasjon handler om å bruke en rekke metoder og teknikker som koordineres i en strategisk tenkning. Denne boken gir retningslinjer og verktøy for å lykkes med politisk kommunikasjon i en ny tid, hvor velgerne er i bevegelse og et fragmentert medielandskap gjør det vanskeligere å nå dem.

Bla i boka : http://issuu.com/spartacusforlag/docs/9788243009257/7?e=0

Anmeldelser av Hvordan vinne valg:

«Tarjei Skirbekks bok anbefales alle som vil være våken.»
- Geir Skomsøy, Kampanje.com
«Boken inneholder viktige og vektige refleksjoner og analyser, samt et vell av kjente og mer ukjente eksempler fra den politiske kommunikasjonens mangfoldige verden.»
- Harald Stanghelle, Aftenposten
«Denne boka vil antagelig bli lest nøye og saumfart av alle de politiske spinndoktorene som snart skal ut i kommunevalgkamp for sine respektive partier. Det er vel egentlig bare å ønske lykke til med valget!»
- Jan-Erik Østlie, LO-Aktuelt
«God bok: Tarjei Skirbekk har skrevet boken alle politiske interesserte bør lese denne våren.»
- Ole Asbjørn Ness, Finansavisen
«Boken er godt skrevet ... Selv om forfatterens politiske ståsted er uomtvistet, bærer ikke boken preg av det. Han formidler erfaringer fra høyrepartier som venstrepartier.»
- Per Hem, Morgenbladet

Produktegenskaper

  • Forfatter

  • Bidragsyter

    Skirbekk, Tarjei (for)
  • Forlag/Utgiver

    Forente Forlag AS
  • Format

    Pocket
  • Språk

    Norsk Bokmål
  • Utgivelsesår

    2015
  • Antall sider

    359
  • Emnekategori

    Politisk kampanje og reklame, Valg og folkeavstemninger
  • Kom i salg

    10. apr. 2015
  • Nivå

    Voksen
  • Varenummer

    9788243009257

Kundeanmeldelser

Frakt og levering