Til hovedinnhold
Norli Bokhandel

Brand 2.0 - markedsføring og ledelse 2

2024, Pocket, Norsk Bokmål
På nettlager - sendes innen 1-2 virkedager
  • Gratis frakt på ordre fra 299,-
  • Bytt i 200 butikker
  • På lagerhos 99 butikker

Brand 2.0 er en nyskrevet lærebok for videregående skole for programfaget markedsføring og ledelse 2 i studieforberedende utdanningsprogram. Boka er basert på kompetansemålene i læreplan gjeldende fra august 2021. Læreverket består av læreboka Brand 1.0, Brand 2.0 og en nettressurs som er del av den tverrfaglige Økonomiportalen. Ressursene legger vekt på en praktisk tilnærming til faget og har en omfattende begrepsbase. Boka har et visuelt uttrykk med figurer som støtter teksten gjennom å illustrere teorien, og legger vekt på å illustrere et framtidsperspektiv for markedsføringsfaget. Etter hvert kapittel er det varierte oppgaver og verktøy. Del 1 tar for seg omgivelsene som påvirker markedsføringsarbeidet, og diskuterer særlig hva bærekraftshensyn og teknologisk utvikling betyr for faget. I denne delen diskuteres også verdibegrepet. Del 2 tar for seg markedsanalyse og innsikt og gir elevene både konkrete verktøy og øver dem i å tolke svarene som kommer fram i analysene. Del 3 er viet markedsstrategiske vurderinger og har kapittelvise gjennomganger av hvordan de fire konkurransemidlene produkt, pris, påvirkning og plass kan brukes i markedsarbeidet. Del 4 dekker kompetansemålet om faglig kreativitet og problemløsning og gjennomgår også praktiske virkemidler for å løse designutfordringer.

Produktegenskaper

  • Forfatter

  • Bidragsyter

    Løvaas, Siri (for) ; Syltevig, Arne Rusten (for) ; Vinje, Ruth-Wenche Hebnes (for) ; Løvaas, Siri (ill) ; Syltevig, Arne Rusten (ill)
  • Forlag/Utgiver

    Vigmostad & Bjørke AS
  • Format

    Pocket
  • Språk

    Norsk Bokmål
  • Utgivelsesår

    2024
  • Antall sider

    440
  • Serienavn

    Økonomiske programfag
  • Emnekategori

    Læremidler: handel og økonomi
  • Kom i salg

    8. okt. 2024
  • Varenummer

    9788211032195

Kundeanmeldelser

Frakt og levering