Til hovedinnhold
Norli Bokhandel

Brand 3.0 - verktøymanual Markedsføring og ledelse

2025, Pocket, Norsk Bokmål

249,-

På nettlager - sendes innen 1-2 virkedager
  • Gratis frakt på ordre fra 299,-
  • Bytt i 200 butikker
  • På lagerhos 99 butikker

Brand 3.0 er en verktøymanual med utspring fra læreverkene Brand 1.0 og Brand 2.0, for faget Markedsføring og ledelse.

Med en samling av overordnede styringsverktøy, analyse- og planleggingsverktøy, åpner Brand 3.0 for en visuell oversikt over relevante verktøy som kan anvendes sammen og hver for seg, avhengig av formål.

Som fundament, vil kunnskap om samfunnsansvar, lover, regler og etikk, bærekraft, digitalisering, ledelse og forbrukeratferd, komplementere anvendelsen av markedsføringsteorien gjennom verktøyene.

Bærekraft er i dag aktuelt gjennom hele verdikjeden. Den digitale revolusjonen åpner for utallige måter å både innhente, bearbeide og anvende informasjon på. Virksomheter som ledes gjennom en sunn kultur og struktur, og som åpner for kreativitet og innovasjon, kan oppnå uante konkurransefortrinn når ansatte får utfolde seg gjennom kombinasjoner og transformasjoner av kunnskap og markedsføringsverktøy.

Drivkrefter utløser nye måter å produsere og forbruke på. Forbrukermekanismene endrer seg gjennom hele livsløpet og kundereisen er sentral når forbrukeren skal erfare riktig budskap til riktig tid. Nødvendigheten av positive og konsistente kundeopplevelser krever at virksomheter ligger i forkant når kunden skal velge fra et «hav av informasjon».

Brand 3.0 er utviklet for å inspirere og motivere elever på videregående skole, studenter ved høyere utdanning og folk i arbeidslivet - til å nyttiggjøre seg mulighetene verktøyene gir, visuelt som teoretisk, slik at de en dag - kan berike andre med sine funn - som kan gjøre hverdagen til et enda bedre sted å være.

Produktegenskaper

  • Forfatter

  • Bidragsyter

    Løvaas, Siri (for) ; Syltevig, Arne Rusten (for)
  • Forlag/Utgiver

    Vigmostad & Bjørke AS
  • Format

    Pocket
  • Språk

    Norsk Bokmål
  • Utgivelsesår

    2025
  • Antall sider

    71
  • Serienavn

    Økonomiske programfag
  • Emnekategori

    Læremidler: handel og økonomi
  • Kom i salg

    11. sep. 2025
  • Varenummer

    9788211049766

Kundeanmeldelser

Frakt og levering