Til hovedinnhold
Norli Bokhandel

Innovasjon og marknadsføring - sal og reiseliv vg2

2025, Pocket, Norsk Nynorsk
På nettlager - sendes innen 1-2 virkedager
  • Gratis frakt på ordre fra 299,-
  • Bytt i 200 butikker
  • På lagerhos 99 butikker

Innovasjon og marknadsføring er ein del av læreverket for vg2 sal og reiseliv frå Fagbokforlaget og dekker kompetansemåla i programfaget innovasjon og marknadsføring. Gjennom teori og praktiske døme presenterer boka yrkesretta kunnskap om berekraftig innovasjon og merkevarer, marknadsundersøkingar og marknadskampanjar, det heilskaplege reiselivsproduktet og arrangement, salsprosessen, salsplattformer og salsmiljø, og klager og reklamasjonar. Til kapitla er det «Bruk det du kan»-oppgåver, repetisjonsspørsmål, samandrag og praksisretta yrkesoppgåver. Innlæringa av fagomgrep blir støtta av ei eiga omgrepsliste, og registeret med stikkord gjer boka lett å finne fram i. Fagbokforlaget sitt læreverk for vg2 sal og reiseliv består av tre bøker og ein nettressurs med innhald både for elev og lærar: Forretningsdrift Innovasjon og marknadsføring Kultur og kommunikasjon Sal og reiseliv vg2 nettressurs

Produktegenskaper

  • Forfatter

  • Bidragsyter

    Bar, Christine (for) ; Grinde, Bjørn Hallvard (for) ; Grindheim, Mats Joakim (for) ; Kalvik, Ingvill (for)
  • Forlag/Utgiver

    Vigmostad & Bjørke AS
  • Format

    Pocket
  • Språk

    Norsk Nynorsk
  • Tittel på originalspråk

    Innovasjon og markedsføring
  • Utgivelsesår

    2025
  • Antall sider

    235
  • Kom i salg

    29. jan. 2025
  • Varenummer

    9788211047809

Kundeanmeldelser

Frakt og levering