Til hovedinnhold
Norli Bokhandel

Markedsføringsledelse

2011, Pocket, Norsk Bokmål
Utsolgt på nettlager
  • Ikke tilgjengelig for hent i butikk
Markedsføringsledelse inngår i et læreverk som består av tre bøker med fokus på ledelsesfag. Bøkene er spesielt godt egnet for fagskolen; både til LØM-fagene på de tekniske linjene, til ledelsesfag generelt på fagskolenivået og i mesterbrevutdanningen. Avdelingsledere og prosjektledere i private og offentlige virksomheter vil også kunne ha utbytte av læreverket. Markedsføringsledelse tar utgangspunkt i markedsplanmodellen. Boka fokuserer på markedsplan- og markedsstrategiprosessen, forretningsideer, kjøpsatferd, markedsundersøkelser, situasjonsanalyser og markedssegmentering. Konkurransemidlene pris, produkt, distribusjon, påvirkning og personal gjennomgås grundig. Et kapittel tar også for seg etikk og lover som er viktige å kjenne til i markedsarbeidet. Hvert kapittel har arbeidsoppgaver. Disse bøkene inngår i læreverket: Økonomistyring Organisasjon og ledelse Markedsføringsledelse Forfatter er Mette Holan. Holan arbeider ved Fagskolen i Steinkjer, og har undervist i fagskolen i en årrekke.

Produktegenskaper

  • Forfatter

  • Bidragsyter

    Holan, Mette (for)
  • Forlag/Utgiver

    Fagbokforlaget Akademisk
  • Format

    Pocket
  • Språk

    Norsk Bokmål
  • Tittel på originalspråk

    Markedsføringsledelse
  • Utgivelsesår

    2011
  • Antall sider

    263
  • Serienavn

    Ledelsesfag
  • Emnekategori

    Salg og markedsføring
  • Kom i salg

    11. jan. 2011
  • Utgave nr.

    6
  • Nivå

    Voksen
  • Varenummer

    9788256271450

Kundeanmeldelser

Frakt og levering