Til hovedinnhold
Norli Bokhandel

Mediekommunikasjon 2 - med opplevelse som metode

2008, Pocket, Norsk Bokmål
Utsolgt på nettlager
  • Ikke tilgjengelig for hent i butikk
Læreboken er for viderekomne i mediekommunikasjon. Den gir innsikt i mediekommunikasjonsprosessen, verktøy for å analysere ulike medieuttrykk og kunnskap om medienes rolle i samfunnet. Boken bruker ulike medieopplevelser som metode for å konkretisere stoffet. Med oppsummering og oppgaver til hvert kapittel.

Produktegenskaper

  • Forfatter

  • Bidragsyter

    Hobæk Inger (for) ; Ødegård, Siri (for) ; Bergan, Lisbeth (ill)
  • Forlag/Utgiver

    Aschehoug
  • Format

    Pocket
  • Språk

    Norsk Bokmål
  • Utgivelsesår

    2008
  • Antall sider

    496
  • Kom i salg

    22. aug. 2008
  • Varenummer

    9788249209385

Kundeanmeldelser

Frakt og levering