Til hovedinnhold
Norli Bokhandel

Visjon 1 - markedsføring og ledelse 1 : vg2 studieforberedende program

2011, Pocket, Norsk Bokmål
  • Sendes fra butikk – En eller flere av våre butikker har varen på lager og kan sende den til deg!
    Vipps-krav sendes fra butikk. Gratis frakt på ordre fra 299,-
  • På lagerhos 99 butikker

Visjon er et læreverk som legger vekt på en systematisk og praktisk formidling av faget.

Eksempler, oppgaver, illustrasjoner av teoretiske modeller, klare mål for elevene og strukturert innhold er stikkord for Visjon. Læreverket er fullt av eksempler som en guide til teorien. Markedsføring er et systematisk fag, derfor er markedsplanleggingsmodellen sentral i Visjon 2 og knytter delene av faget sammen.

Bla i boka her! (Bokmålsutgaven)

Fokus på læring!
Elevene lærer faget best når de løser oppgaver i kombinasjon med å lese stoffet. I bøkene er det både kontrollspørsmål og en samling mindre oppgaver, og hvert kapittel begynner med «Dette skal du kunne» som refererer til kompetansemålene. Men det er særlig de praktiske oppgavene (caser) på nettstedet som er viktig. Her får elevene hjelp til å løse oppgavene og god trening til eksamen.

Elevnettsted med omfattende innhold
Nettstedet krever lisens og innlogging, men har også et omfattende innhold: En omfattende søkbar begrepsbank som er illustrert med modeller og illustrasjoner, interaktive oppgaver til hvert kapittel, sammendrag av kapitlene, lydbokfiler av tekstene i læreboka og nyheter i faget. Case-oppgavene trener elevene til eksamen, og lærere bekrefter at elevene får bedre karakterer etter at de systematisk har trent på å besvare oppgaver gjennom dette nettstedet.

Lisensen gir tilgang til både Visjon 1 og 2 per år, slik får elevene på Vg3 tilgang til stoffet på Vg2 og sine egne besvarelser når de leser til eksamen.

Lærernettsted med nyttige ressurser
Lærenettstedet krever lisens og innlogging. Læreren får tilgang til løsningsforslag til casene og oppgavene i boka. Et eget system gir tilgang til elevenes oppgavebesvarelser og mulighet for individuell oppfølging. Her er powerpointpresentasjoner, oppgaver til aktivitet i timen, forslag til undervisningsopplegg og egne bilde-, video- og lenkebanker.

Lisensen gir tilgang til både Visjon 1 og 2 per år.

Visjon 1
Del 1: Markedsføring, markeder og psykologi
Del 2: Systematisk markedsføring
Del 3: Markedskommunikasjon
Del 4: Organisasjon og ledelse

Visjon 2
Del 1 Markedsføring i teori og praksis, overordnede mål og strategier
Del 2 Situasjonsanalyse og markedsinformasjon
Del 3 Konkurransemidlene
Del 4 Personalutvikling og ledelse / bærekraftig forretningsdrift

Produktegenskaper

  • Forfatter

  • Bidragsyter

    Nørgaard, Per E. (for) ; Olsen, Bengt E. (for) ; Damsleth, Harald (ill) ; Norheim, Bjørn (ill) ; Sundby, Terje (ill)
  • Forlag/Utgiver

    Cappelen Damm AS
  • Format

    Pocket
  • Språk

    Norsk Bokmål
  • Utgivelsesår

    2011
  • Antall sider

    334
  • Emnekategori

    Læremidler
  • Kom i salg

    28. apr. 2011
  • Varenummer

    9788202343750

Kundeanmeldelser

Frakt og levering