Til hovedinnhold
Norli Bokhandel

Spill- og dataprogrammering - en illustrert trinn-for-trinn-guide

2017, Pocket, Norsk Bokmål

181,-199,- i butikk

Utsolgt på nettlager
  • Ikke tilgjengelig for hent i butikk
Er du interessert i dataspill og animasjoner? Har du lyst til å lage dine egne programmer og spill? Denne boken er akkurat det en spirende programmerer trenger. Her blir vi først kjent med det visuelle dra-og-dropp-språket Scratch, og med erfaringene derfra går vi videre til å programmere med det litt mer fryktinngytende Python, et tekstbasert programmeringsspråk som brukes mye i yrkeslivet. Koding har blitt kalt framtidens språk, og etter hvert som mer og mer i verden blir digitalisert, vil de som kan eller forstår programmering, få et stort fortrinn. Boken er utviklet for å støtte data som skolefag, og vil gjøre selv de mest innfløkte sidene ved programmering og datamaskiner forståelige for alle.

Produktegenskaper

  • Forfatter

  • Bidragsyter

    Vorderman, Carol (for) ; Magnussen, Bjørnar (ove)
  • Forlag/Utgiver

    Zebra forlag
  • Format

    Pocket
  • Språk

    Norsk Bokmål
  • Tittel på originalspråk

    Computer coding for kids
  • Utgivelsesår

    2017
  • Antall sider

    224
  • Serienavn

    Hjelp barna på skolen
  • Kom i salg

    20. jan. 2017
  • Nivå

    9-12
  • Varenummer

    9788231611752

Kundeanmeldelser

Frakt og levering