Til hovedinnhold
Norli Bokhandel

Markedsføring på bedriftsmarkedet

2016, Pocket, Norsk Bokmål

649,-

På nettlager - sendes innen 1-2 virkedager
  • Gratis frakt på ordre fra 299,-
  • Bytt i 200 butikker
  • På lagerhos 99 butikker

Denne boken bygger på internasjonal forskning, men tar utgangspunkt i norske forhold. Den tar for seg de spesielle utfordringene markedsførere står ovenfor når det er andre organisasjoner som er kjøpere av produkter og tjenester.
Sammenlignet med tradisjonell markedsføring stiller B2B-markedsføring blant annet spesielle krav til markedsstrategi og hvordan man håndterer de organisatoriske prosessene som foregår hos og mellom kunden og leverandøren.

Denne 4. utgaven er fullstendig revidert og oppdatert. I tillegg inneholder den to nye kapitler som handler om verdiskaping, verdikapring og problemløsing i B2B-relasjoner.

Boken er skrevet for studenter som tar kurs som innenfor salg, markedsføring og relasjoner mellom bedrifter. Den er også meget godt egnet for ledere, markedsførere og selgere som har bedrifter og offentlig virksomheter som sine kunder eller leverandører. Boken er bygget opp slik at den både er egnet som introduksjonsbok, samtidig som den går i dybden i de mest sentrale temaene og dermed også er velegnet for viderekommende.

Produktegenskaper

  • Forfatter

  • Bidragsyter

    Biong, Harald (for) ; Nes, Erik B. (for) ; Sande, Jon Bingen (for)
  • Forlag/Utgiver

    Aschehoug
  • Format

    Pocket
  • Språk

    Norsk Bokmål
  • Tittel på originalspråk

    Markedsføring på bedriftsmarkedet
  • Utgivelsesår

    2016
  • Antall sider

    496
  • Emnekategori

    Salg og markedsføring
  • Kom i salg

    4. jan. 2016
  • Utgave nr.

    5
  • Nivå

    Voksen
  • Varenummer

    9788215026534

Kundeanmeldelser

Frakt og levering