Til hovedinnhold
Norli Bokhandel
Bestilling
+
Du skal normalt motta en ordrebekreftelse med ordrenummer på e-post umiddelbart etter at bestillingen har gått gjennom.

Dersom du ikke har mottatt en slik e-post, kan det skyldes at e-postadressen for ordreinformasjon er skrevet feil.

Det kan også skyldes at e-posten med ordrebekreftelsen har havnet i søppelposten.

Dersom du
og oppgir varenummer for en av varene du mente å bestille, kan vi undersøke nærmere.

+

Slik fungerer det:

Dersom varen er utsolgt i vår nettbutikk, men fortsatt på lager i en av våre fysiske butikker, kan du bruke Klikk og send for å bestille varen direkte fra butikken.

  1. Du legger inn en Klikk og send-bestilling på ønsket vare i nettbutikken. Vær oppmerksom på at du kun kan bestille én vare om gangen.
  2. En butikk med varen på lager mottar bestillingen.
  3. Butikken sender deg en betalingslenke via Vipps (les mer her).
  4. Når betalingen er gjennomført, sender butikken varen hjem til deg.


Klikk og send gjelder ikke for:

  • Varer under kr 149
  • 3 for 2-kampanjer
  • Kofferter og Fotokartong
  • Levering til utlandet
+
Ta gjerne
dersom din bestilling ikke er synlig på «Min side». Oppgi ordrenummer på bestillingen du ikke finner igjen.


Klikk og hent-reservasjoner vil ikke være synlige, men etter kjøpet er gjennomført i butikk, vil kvitteringen ligge under «Kjøp i butikk». Det forutser du registrerte medlemskapet ved betaling.
+
Hvis du har spørsmål om betaling, finner du mer informasjon på på denne siden.