Bestilling
Bestilling
+
Du skal normalt motta en ordrebekreftelse med ordrenummer på e-post umiddelbart etter at bestillingen har gått gjennom.
Dersom du ikke har mottatt en slik e-post, kan det skyldes at e-postadressen for ordreinformasjon er skrevet feil.
Det kan også skyldes at e-posten med ordrebekreftelsen har havnet i søppelposten.
Dersom du og oppgir varenummer for en av varene du mente å bestille, kan vi undersøke nærmere.
Dersom du ikke har mottatt en slik e-post, kan det skyldes at e-postadressen for ordreinformasjon er skrevet feil.
Det kan også skyldes at e-posten med ordrebekreftelsen har havnet i søppelposten.
Dersom du og oppgir varenummer for en av varene du mente å bestille, kan vi undersøke nærmere.
+
Slik fungerer det:
Dersom varen er utsolgt i vår nettbutikk, men fortsatt på lager i en av våre fysiske butikker,
kan du bruke Klikk og send for å bestille varen direkte fra butikken.
- Du legger inn en Klikk og send-bestilling på ønsket vare i nettbutikken. Vær oppmerksom på at du kun kan bestille én vare om gangen.
- En butikk med varen på lager mottar bestillingen.
- Butikken sender deg en betalingslenke via Vipps (les mer her).
- Når betalingen er gjennomført, sender butikken varen hjem til deg.
Klikk og send gjelder ikke for:
- Varer under kr 149
- 3 for 2-kampanjer
- Kofferter og Fotokartong
- Levering til utlandet
+
Ta gjerne dersom din bestilling ikke er synlig på «Min side». Oppgi ordrenummer på bestillingen du ikke finner igjen.
Klikk og hent-reservasjoner vil ikke være synlige, men etter kjøpet er gjennomført i butikk, vil kvitteringen ligge under «Kjøp i butikk». Det forutser du registrerte medlemskapet ved betaling.
Klikk og hent-reservasjoner vil ikke være synlige, men etter kjøpet er gjennomført i butikk, vil kvitteringen ligge under «Kjøp i butikk». Det forutser du registrerte medlemskapet ved betaling.
+
Hvis du har spørsmål om betaling, finner du mer informasjon på på denne siden.