KONTAKT OSS

Har du spørsmål eller trenger hjelp med dine bestillinger?

PRIVATKUNDE NETTBUTIKK

Kontakt oss gjennom vårt
kontaktskjema. Klikk på knappen under
for å få frem skjemaet.

Kontakt Oss

KONTAKT BUTIKK

Gjelder din henvendelse kjøp i fysisk butikk,
samt klikk og hent/send, finner du kontaktinformasjon til den aktuelle butikken her:

Finn butikk

BEDRIFTSKUNDER

Gjelder din henvendelse bedriftskjøp,
send e-post til: ordre@norli.no

Fem vanlige spørsmål og svar

Dersom du har bestilt flere bøker og de har forskjellig leveringstid, vil bøkene sendes fra vårt lager i splittede sendinger. Du vil motta melding etter hvert som bøkene sendes. Pakker sendt fra våre hovedlagre blir sendt med Bring eller HeltHjem. Noen ordre blir sendt direkte fra vår underleverandør Norli Distribusjon, og vil da sendes med Postnord. Du skal motta e-post eller SMS med sporing når pakken er overført til Bring eller Postnord. Har du ikke mottatt sporing, sjekk først ditt spamfilter.

Les mer her: Spørsmål og svar: Frakt og sporing

Dersom du må endre adressen din eller kansellere ordren, må dette meldes inn til kundeservice gjennom vårt skjema her:

Kontakt Oss

Gjelder kanselleringen en Klikk og hent ordre må du ta direkte kontakt med butikken det gjelder. Kontaktinformasjon til den aktuelle butikken finner du her: Finn butikk

Varene du har bestilt skal være feilfrie ved levering. Skulle du få en defekt eller feillevert vare må du kontakte oss på vårt kontaktskjema for å få reklamasjonen godkjent. Dette må skje innen rimelig tid, og senest innen to måneder etter at du har mottatt varen. Vi vil deretter deg en returlapp slik at du slipper å betale returportoen selv. Dette gjelder kun dersom returen skyldes reklamasjon - benytter du deg derimot av angrefristen må du selv dekke porto. Send varen tilbake i den tilstand du mottok den, sammen med en skade- eller feilmelding, så får du en feilfri tilsvarende vare. Den feilleverte varen skal være i ubrukt og uskadet tilstand i originalforpakningen.

Gjelder varen en Klikk og hent ordre må du ta direkte kontakt med butikken det gjelder. Kontaktinformasjon til den aktuelle butikken finner du her: Finn butikk

  • Mens du er på din telefon/nettbrett, gå til norli.no deretter til mine lyd- og e-bøker
  • Klikk på Last ned-symbolet for boka.
  • Du skal nå få opp valget om hvilken app du vil åpne e-boka i. Vi anbefaler for eksempel «Ebook reader» eller «ebok.no». Noen norske apper synkroniserer direkte med Bokskya - logger du på disse appene med samme e-post du bruker på norli.no vil bøkene dine automatisk dukke opp her. Det gjelder blant annet appen til ebok.no.

  • Dersom du bruker Pocketbook kan du lese mer her
  • Dersom du bruker Kindle kan du lese mer her
  • Dersom du ikke husker passordet ditt, trykk på «glemt passord».
  • Dersom du ikke finner e-posten i innboksen, må du sjekke søppelpostmappen. Du vil ikke motta

    e-post dersom du ikke har konto.

  • For deg som har registrert deg i kassen og ikke tidligere logget inn, må du trykke på

    «Logg inn for første gang» for å aktivere kontoen.



  • Les mer om Norli PLUSS her: Spørsmål og svar: NORLI PLUSS

    Norli AS hovedkontor

    Adresse: Universitetsgata 22–24, 0162 Oslo
    Postadresse: Postboks 1990 Vika, 0125 Oslo
    E-post: post@norli.no

    Forlagskontakt

    E-post for forlag som ønsker kontakt med Norlis kategorisjefer:
    kategori@norli.no

    Pressekontakt

    Pressehenvendelser kan rettes til markedssjef Caroline Heitmann.
    E-post: caroline.heitmann@norli.no

    Norli regnskap

    E-post for bedriftskunder: kunde@norli.no
    E-post for leverandører: invoice@norli.no

    Norli eksport / Norli Export Department

    Customers abroad may send orders/request to eksport@norli.no