Dersom du har bestilt flere bøker og de har forskjellig leveringstid, vil bøkene sendes fra vårt lager i splittede sendinger. Du vil motta melding etter hvert som bøkene sendes.
Pakker sendt fra våre hovedlagre blir sendt med Bring eller HeltHjem. Noen ordre blir sendt direkte fra vår underleverandør Norli Distribusjon, og vil da sendes med Postnord. Du skal motta e-post eller SMS med sporing når pakken er overført til Bring eller Postnord. Har du ikke mottatt sporing, sjekk først ditt spamfilter.
Les mer her: Spørsmål og svar: Frakt og sporing
KONTAKT OSS
Har du spørsmål eller trenger hjelp med dine bestillinger?


PRIVATKUNDE NETTBUTIKK
Kontakt oss gjennom vårt
kontaktskjema. Klikk på knappen under
for å få frem skjemaet.


KONTAKT BUTIKK
Gjelder din henvendelse kjøp i fysisk butikk,
samt klikk og hent/send, finner du kontaktinformasjon til den aktuelle butikken her:
Finn butikk
Fem vanlige spørsmål og svar
Dersom du må endre adressen din eller kansellere ordren, må dette meldes inn til kundeservice gjennom vårt skjema her:
Gjelder kanselleringen en Klikk og hent ordre må du ta direkte kontakt med butikken det gjelder. Kontaktinformasjon til den aktuelle butikken finner du her: Finn butikk
Varene du har bestilt skal være feilfrie ved levering. Skulle du få en defekt eller feillevert vare må du kontakte oss på vårt kontaktskjema for å få reklamasjonen godkjent. Dette må skje innen rimelig tid, og senest innen to måneder etter at du har mottatt varen. Vi vil deretter deg en returlapp slik at du slipper å betale returportoen selv. Dette gjelder kun dersom returen skyldes reklamasjon - benytter du deg derimot av angrefristen må du selv dekke porto.
Send varen tilbake i den tilstand du mottok den, sammen med en skade- eller feilmelding, så får du en feilfri tilsvarende vare. Den feilleverte varen skal være i ubrukt og uskadet tilstand i originalforpakningen.
Gjelder varen en Klikk og hent ordre må du ta direkte kontakt med butikken det gjelder. Kontaktinformasjon til den aktuelle butikken finner du her:
Finn butikk
e-post dersom du ikke har konto.
«Logg inn for første gang» for å aktivere kontoen.
Les mer om Norli PLUSS her: Spørsmål og svar: NORLI PLUSS
Norli AS hovedkontor
Adresse: Universitetsgata 22–24, 0162 Oslo
Postadresse: Postboks 1990 Vika, 0125 Oslo
E-post: post@norli.no
Forlagskontakt
E-post for forlag som ønsker kontakt med Norlis kategorisjefer:
kategori@norli.no
Pressekontakt
Pressehenvendelser kan rettes til markedssjef Caroline Heitmann.
E-post: caroline.heitmann@norli.no
Norli regnskap
E-post for bedriftskunder: kunde@norli.no
E-post for leverandører: invoice@norli.no
Norli eksport / Norli Export Department
Customers abroad may send orders/request to eksport@norli.no