Kontakt Norli

Kundeservice 

Kundeservice: Norli tilbyr kundeservice på e-post: internett@norli.no.
NB: Ønsker du å forandre leveringsadresse/kansellere din ordre, merk din henvendelse «Endring av adresse/kansellering» for å markere at endringer ønskes. Da er det lettere for oss å ordne dette før din ordre blir sendt fra vårt lager. Har du mottatt faktura eller sendingsinfo før vi har besvart din henvendelse, gjelder 30 dagers angrerett.

Henvendelser vil vanligvis besvares innen et virkedøgn, mellom 08:00 og 15:00, mandag til fredag. I salgsperioder og ved store kampanjer kan det dessverre være litt lengre svartid. Om du ikke har mottatt svar fra oss, sjekk gjerne ditt spamfilter.

Norli tilbyr ikke kundeservice per telefon. Om du har spørsmål til de enkelte bokhandlene, klikk på «Finn butikk» øverst på nettsiden for kontaktinformasjon.

Norli AS hovedkontor

Adresse: Universitetsgata 22–24, 0162 Oslo
Postadresse: Postboks 1990 Vika, 0125 Oslo
E-post: post@norli.no

Forlagskontakt

Forlag som ønsker kontakt med Norlis kategorisjefer, kan ta kontakt på
E-post: kategori@norli.no

Norli bedriftskundeservice

E-post: ordre@norli.no

Norli regnskap

E-post for bedriftskunder: kunde@norli.no
E-post for leverandører: invoice@norli.no

Norli eksport / Norli Export Department

Norli.no does not ship abroad. Customers abroad may send orders/request to eksport@norli.no. Norli does not ship to private persons. Only to school, libraries or companies abroad. Shipping rates will be added to the price and depends on the weight of the shipment and method. It is possible to pay the invoice by credit card. We accept Visa, Mastercard and American Express.